Alustuseks leia endale mõnus koht, kus võtta aeg lihtsalt enda jaoks. Võimaluse korral pane taustaks kõlama Marise poolt loodud “Spotify” esitusloend, mille leiad,
kui kerid täiesti lehe lõppu.

Järgi harjutusi ja naudi!

SOOJENDUS

Soojendusharjutused enne treeningut valmistavad organismi ette järgnevaks pingutuseks. Tuleta meelde, milliste harjutustega juhendaja treeningut tavaliselt alustab.

Alusta kaela- ja õlavöötmeringidega, liigu järjest allapoole ning lõpetuseks kerge puusavenitus. Kui soovid võid juurde lisada ka lühikese sörgi värskes õhus.

15min

I HARJUTUS

Esimene harjutus annab mõnusa koormuse sinu tuharale.

Kordamööda mõlema jalaga.

Vasaku jalaga 8x
Parema jalaga 8x

II HARJUTUS

Aseta käed maha, jälgi et sinu keha moodustaks ühtse liini ning kordamööda kõverda jalgu alates põlvest.

Vasaku jalaga 10x
Parema jalaga 10x

III HARJUTUS

Säilita enda eelneva harjutuse algpositsioon ning aseta küünarnukid maha. Keera ennast küljega põranda suunas.

Soorita harjutust mõlema küljega.

Vasaku küljega 8x
Parema küljega 8x

IV HARJUTUS

Heida kõhuli ning aeg on anda koormust seljalihastele. Jälgi, et sinu varbad puudutaksid kenasti põrandat.

Vali esindusloendist endale mõnus pala, mille järgi teha. Luba endale vahepeal ka kerge puhkepaus ja pea vastu loo lõpuni.

V HARJUTUS

Keera ennast selili ning valmistu kõhulihasteks. Soorita harjutust mõlemale küljele

Vali esindusloendist endale mõnus pala, mille järgi teha. Luba endale vahepeal ka kerge puhkepaus ja pea vastu loo lõpuni.

VI HARJUTUS

Viimane pingutus ja viimane harjutus.

Korda harjutust mõlema jalaga.

Vasaku jalaga 10x
Parema jalaga 10x

VENITUS & LÕÕGASTUS

Peale treeningut aitavad venitusharjutused lihast rahustada ning lihase koormusest välja tuua.

Ära unusta ka endale kerget puhkust lubada ja tarbi kindlasti vett.

Meie poolt sinule kummardus ja suur aitäh!