Rasedate võimlemine

T kell 12:00 – 13:00

Narva mnt 2, Tartu

Kingi aega endale ja kõhubeebile

Rasedusaegne füüsiline aktiivsus aitab keha ette valmistada sünnituseks ning sünnitusjärgne taastumine on kiirem. Harjutused aitavad leevendada rasedusaegseid vaevusi ning loovad hea enesetunde nii emale kui lootele

Sobib rasedatele igas trimestris ning naistele, kes soovivad sünnitusjärgselt treeningutega alustada. Tundi alustame soojendusega, mis on mõnusalt liikuv ja sujuv. Teine pool keskendub lihastreeningule ning tunni lõpetame rahuliku venituse ja lõdvestusega.
* Soovi korral võib ka lapse pärast sünnitust kaasa võtta

Play Video
Rasedate võimlemine

Krista Majak on pika kogemusega treener ja füsioterapeut. Lisaks rühmatreeningute ( EEVL) , vesiaeroobika (EVL) ja postitantsu litsentsidele (Pole Fitness) on Kristal ka personaaltreenerina litsents (Glucker Kolleg) ja üle 10 aastane kogemus personaaltreeningute vallas. Füsioteraapiat läksingi õppima, et olla veel parem ja adekvaatsem treener. Eraldi olen juurde õppinud ja koolitanud just rasedate ja sünnitusjärgsete naiste tervise ja liikumise kohta. Seega saan olla abiks nõu ja jõuga kõikides tekkivates küsimustes

Klientidele meeldib ka

 on sild füüsilise ja vaimse tervise vahel. Selle praktiseerimisega saame parandada nii oma füüsilist kui ka tihti unarusse jäänud vaimset seisundit.

nii nagu ka nimi ütleb, keskendume kogu keha treeningus tervele lihaskonnale – toonust saavad nii sinu kõhu-, selja-, tuhara-, süva- kui ka jalalihased

kui unistad paremast rühist, soovid arendada graatsilisust ning miks mitte lihtsalt proovida, kuidas tunned end balletistange ääres.

%d bloggers like this: