KOGU KEHA TREENING

Nii nagu ka nimi ütleb, keskendume kogu keha treeningus tervele lihaskonnale.

JAZZTANTS ALGAJATELE

Korrektne kehahoid, sujuv ning tunnetatud liikumine ja jazztantsu tehnika algteadmised.

KARDIO- JA LIHASTREENING

Lisa enda tööpäeva lõppu üks mõnus retrohõnguline aeroobikatund.

BALLETITUND

Kui unistad paremast rühist, soovid arendada graatsilisust ning miks mitte lihtsalt proovida, kuidas tunned end balletistange ääres.

JOOGA

Rahulik liikumine, kontrollitud hingamine ja pooside hoidmine annavad ruumi aeglustada meie sisemaailma ning leida ühenduse enda sisemise minaga.

RAHVATANTS

Meid kõiki ühendav tantsuliik, mis toob läbi tantsupidude ja -etenduste meid igal aastal kokku. Rahvatants sobib absoluutselt kõigile, kellel on huvi ennast kord nädalas mõnusalt ja rahvuslikult tunda

HEELS

Heels õpetab tundma ennast mugavalt kontsakingadel ning annab juurde palju enesekindlust.

RASEDATE VÕIMLEMINE

Treening sobib rasedatele igas trimestris ning ka naistele, kes soovivad sünnitusjärgselt treeningutega alustada.

TUTVU TUNNIPLAANIGA